Знаєте, що поєднує багатьох успішних керівників, яким їх підлеглі довіряють настільки, що готові не роздумуючи переходити за ними до інших компаній? Ці керівники приділяють увагу своїм працівникам та беруть участь у їхньому житті. Вони знають інтереси людей, які працюють у них в компанії, знають їх цілі, хобі та захоплення. Як правило, хороші лідери цікавляться тим, як справи учасників їх команди у повсякденному житті. І якщо вони знають, що у когось з їхнього колектива є проблеми, вони намагаються надати їм підтримку і допомогти подолати труднощі.
Старайтеся виділяти час для спілкування з Вашими робітниками. Цікавлячись їхніми справами та даючи їм можливість у разі потреби прийти до Вас за порадою, Ви тим самим показуєте їм, що цінуєте їх. Живе спілкування з керівником формує у працівників довіру і, як наслідок, підвищує їхню лояльність до компанії. Згідно з дослідженням компанії Edelman, близько 80% працівників вважають, що відсутність спілкування з керівником є достатньою причиною, щоб змінити місце роботи. Пам'ятайте, що Ви можете значно підвищити залученість Ваших підлеглих до роботи, просто спілкуючись з ними та дізнаючись, як у них справи, і чи є у них пропозиції про те, як зробити їхню роботу ще кращою.