Звичайно, її вибір багато в чому залежатиме від того, наскільки добре вона бачить, до яких наслідків можуть привести її рішення. Наприклад, якщо людина точно знатиме, які процеси відбуваються в організмі після поїдання солодкого на ніч, і наскільки це завадить їй скинути зайву вагу, їй легше буде відмовитися від торта. Чим більше знань і розуміння різних нюансів і тонкощів у певній галузі, тим легше нам брати за неї відповідальність, тим легше нам бути в ній причиною і утримувати себе від непотрібних вчинків. Тому людині, яка хоче навчитися добре відповідати за якусь галузь, важливо мати добрий рівень знань про цю сферу.
Власник компанії – це причина появи цієї компанії на світ. Саме Ви є причиною того, які люди потрапляють до Вашої компанії, і наскільки швидко та успішно розвивається Ваш бізнес. Отже, саме Ви можете вплинути на ситуацію і досягти потрібних Вам результатів. Наприклад, Ви можете зробити необхідні дії, щоб навчитися краще розумітися на людях і впускати в компанію тільки тих, хто приноситиме їй користь. Ви також можете пройти якісь тренінги, щоб удосконалити свої навички комунікації та взаємодії з людьми, і, таким чином, підвищити ефективність управління персоналом у Вашій компанії. І Ви можете допомогти Вашим співробітникам навчитися брати відповідальність за свою сферу роботи, якщо звичайно захочете цього.
Якщо Ви бачите співробітника, який припустився помилки, стримайте себе від того, щоб просто зробити йому догану, зробити його винним і ще більше розвинути в ньому почуття провини. Натомість допоможіть йому усвідомити себе причиною того, що сталося. Попросіть його подивитися на те, які його дії призвели до даного результату, і запитайте, що, на його думку, можна зробити, щоб результат був іншим. Дайте співробітнику змогу зрозуміти, як він може вирішити проблему і компенсувати свою помилку. Коли співробітник усвідомлює, що він може своїми діями виправити ситуацію, зможе відчути себе причиною стану справ у його області.