Семінар
Як збільшити дохід
Філософія продажів
для менеджерів, керівників та власників бізнесу
Короткий фрагмент із семінару "Як збільшити дохід. Філософія продажів"
Якщо Ви зустрічалися з цими проблемами — Вам буде корисний семінар «Як збільшити дохід. Філософія продажів»

У цьому семінарі ми проаналізували основні фактори, що впливають на дохід компанії, та описали практичні інструменти для вирішення проблем із продажами та збільшення прибутковості.
Дохід вашої компанії зростає повільніше, ніж потрібно?
Звичні методи збільшення продажів не працюють, і Ви не знаєте, як зробити так, щоб продажі зростали?
Навчання продавців та тренінги з продажів не дають потрібних результатів?
Ваш продукт чи послуга не має достатнього попиту на ринку?
Продавці почуваються «зірками» Вашої компанії, і Ви побоюєтеся втратити прибуток, якщо вони підуть?





"Філософія продажів" - це не тренінг з продажів. У ньому немає готових скриптів для спілкування з клієнтами, які вчать продавців тому, що робити та як говорити у різних ситуаціях. Це семінар саме про філософію продажів. У цьому семінарі ми розглядаємо фактори, які є фундаментом для успішних продажів та прибутковості бізнесу. Пройшовши цей семінар, Ви дізнаєтесь про глибокі принципи, на яких ґрунтується успіх у продажах, які Ви зможете використати у всіх своїх бізнес-проектах.
На семінарі «Філософія продажів» Ви отримаєте 42 робочі інструменти для збільшення росту продажів, ефективність яких підтверджена успішним досвідом наших клієнтів.
42
Про семінар
Тривалість семінару: 12,5 годин
Дія доступу до семінару: 1 місяць
Зміст семінару
Чому Вашим продавцям складно продавати: як усунути перешкоди для ефективної роботи відділу продажів
Чинники, що впливають на дохід, не пов'язані з продавцями
Практичні інструменти, від яких залежить зростання продажів
Як перестати залежати від «продавців-зірок»: що потрібно робити, щоб Ви будь-якої миті могли навчити нових продавців та підвищити їх ефективність
Причини, з яких якісні та потрібні клієнтам продукти та послуги не продаються, і як це змінити
Як створити успішний відділ продажів
Як успішно продавати нові для ринку та раніше невідомі продукти та послуги
Що має бути впроваджено в компанії, щоб навіть нові співробітники могли легко та успішно продавати
«Фундамент» для прибутку: за рахунок чого створюються високі продажі
Як мотивувати хороших продавців давати ще кращі результати
Спікер
Підприємець з успішним багаторічним досвідом у створенні та управлінні компаніями у різних напрямках бізнесу. Засновник та президент "ПЕРФОРМІЇ" СНД - лідера ринку у сфері надання інструментів та рішень для найму та залучення в роботу ефективних співробітників.
За час роботи компанії:
- 10 офісів "Перформії"
- 5,5 мільйонів протестованих кандидатів
- 10 000 навчених керівників
- 5000 успішних застосувань технології найму у компанії клієнтів
Володимир Сидоренко
Засновник "Перформії" СНД
Відгуки наших клієнтів: