Дуже важливим фактором є те, як Ви керуєте компанією та яка взаємодія у Вас з працівниками. Звичайно, всі люди різні, тому у різних власників бізнесу будуть різні стилі керівництва та лідерства. Але якщо подивитися на бізнес-спільноту сьогодні, то можна виявити одну особливість щодо управління персоналом. Пам'ятаєте, у минулому були популярні авторитарні стилі керівництва організацією, коли директиви та накази керівника були незаперечними та беззаперечно виконувались? Сьогодні вертикальні лінії управління, які працюють за принципом "я сказав - всі повинні зробити", не дають потрібних результатів. Навпаки, вони викликають відкритий протест працівників та відмову виконувати отримані доручення.



Сьогодні, якщо працівники не погоджуються з рішеннями керівництва, вони всіляко перешкоджають реалізації цих рішень. Наприклад, вони знаходять тисячі причин чому поставлені їм завдання просто "неможливо" виконати, зривають усі можливі терміни виконання роботи або ж роблять роботу настільки неякісно, ​​що її потім доводиться переробляти. В умовах, коли багато робітників працюють віддалено, це стає особливо помітним. Тому сьогодні просто необхідно взаємодіяти з людьми на рівних та переконувати їх у правильності прийнятих Вами рішень!
  • Щоб Ваші підлеглі добре виконували свої обов'язки, вони перш за все повинні самі хотіти це робити.
Важливо правильно взаємодіяти з персоналом
Що ми можемо зробити, щоб зберегти контроль над своїм бізнесом? Щоб вплинути на ситуацію, необхідно спочатку зрозуміти, чим вона спричинена. Спробуймо розібратися з тим, що призводить до втрати авторитету керівників. На мою думку, основна причина цього в тому, що сьогодні ми досить легко та швидко можемо отримати інформацію з будь-якого питання з різних джерел. Раніше, щоб отримати не поверхове, а більш глибинне розуміння про якусь область, потрібно було або самим бути в ній експертом, або знайти спеціаліста, який розуміється на цій галузі.

Згадайте, наприклад, що Ви раніше робили, якщо Вам потрібно було зрозуміти, як полагодити електрику в будинку? Швидше за все, шукали хорошого електрика, з яким можна було б проконсультуватися щодо того, як це правильно зробити. А сьогодні досить відкрити інтернет
- і Ви отримаєте масу рекомендацій і навіть докладні відео-інструкції, що дозволяють Вам, за бажанням, полагодити електрику самостійно. Тобто, Вам вже не потрібно покладатися на знайомих експертів в якійсь області, щоб вирішити виниклі питання. Ви можете швидко отримати потрібні Вам дані з багатьох інших джерел. І це прибирає будь-яку потребу в експертах і знижує їхню цінність для нас. Що часто приносить більше шкоди, ніж користі. Так, зараз багато способів отримати інформацію. Але тільки фахівець у конкретній галузі знає, що потрібно робити, щоб досягти у ній результатів. І дотримання порад тих, хто не є фахівцем, приносить зрештою стільки шкоди, що краще б Ви взагалі нічого не робили!

Можна сказати, що керівник – це, по суті, експерт у своїй галузі. Оскільки працівники тепер можуть самостійно знайти відповіді на свої запитання, вони починають менше прислухатися до експертів. І, як наслідок, авторитет керівника в очах підлеглих також знижується. Що можна із цим зробити?
  • Будуть працівники слухати керівника чи не будуть - залежить від того, є довіра до керівника чи її немає.
Дослідження наших партнерів - компанії Kaplan Sidorenko Strategy Consultants - виявили, що подібні труднощі в управлінні персоналом є наслідком впливу сучасних світових тенденцій. Швидше за все, Ви помітили, що останнім часом у світі стало менше впорядкованості і набагато більше хаосу та невизначеності. Один із проявів цього полягає в тому, що лідери по всьому світу втрачають контроль. Ця тенденція відображається на всіх власниках бізнесу та керівниках, незалежно від того, в якій країні вони ведуть бізнес, та які стилі керівництва в управлінні ‌компанією їм притаманні. ‌І якщо раніше можна було заплющувати на це очі та відкладати вирішення проблем з персоналом на потім, то сьогодні ці проблеми можуть коштувати життя Вашому бізнесу!
Як зберегти контроль?
Щоб пережити сьогоднішню кризу, керівнику особливо важливо контролювати ефективність та продуктивність кожного працівника та всієї компанії в цілому. І це досить важке завдання, адже сьогодні керівники вже не сприймаються як безперечні авторитети в очах персоналу.

Якщо кілька років тому Ви могли просто дати працівникам якесь доручення, щоб воно було швидко виконане, то сьогодні цього недостатньо. Сьогодні керівникам вже доводиться витрачати набагато більше часу та сил на те, щоб досягти від персоналу виконання поставлених завдань. Співробітники все частіше ставлять під сумнів рішення керівництва. Вони не йдуть до нас за порадою, а шукають відповіді на свої запитання у друзів, соціальних мережах або відео-каналах.
Дослідження
Управління некерованим: чому керівники втрачають контроль
Безкоштовний вебенір
Creativity is to discover a question that has never been asked. If one brings up an idiosyncratic question, the answer he gives will necessarily be unique as well.
Cайт
Підписуйтесь на E-mail розсилку
та отримуйте найновішу
та найактуальнішу інформацію
у сфері підбору персоналу
Підписуйся на нас:
Громадська організація:
"Люди - це головне"
Реєстраційний номер:
1011141020000001161
Юридична інформація
Дата реєстрації:
03.04.2024
Адреса:
Україна, 65000, Одеська обл., місто Одеса, вул Середньофонтанська, будинок 19В
Загальна інформація
Контакти
Грантова программа
Проекти