Безкоштовний майстер-клас для тих, хто хоче залучити команду до роботи
12 драйверів
залученості персоналу
Зареєструйтесь прямо зараз і отримайте бонус — PDF-файл «ТОП-10 помилок, що руйнують залученість персоналу»
Ефективні інструменти підвищення залученості та мотивації Вашої команди
РЕЄСТРАЦІЯ
Власники бізнесу
ТОП-менеджери
Директори компаній
23 грудня 18:00
Чому ми привертаємо Вашу увагу до цього тренінгу і до роботи із залученістю?
Відповідь - у результатах досліджень:
прибуток
компанії
темпи зростання
компанії
прогулів серед співробітників
плинність
кадрів
ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЯ НА МАЙСТЕР-КЛАС І ДІЗНАЙТЕСЯ, ЯК ПІДНЯТИ
ЗАЛУЧЕНІСТЬ ВАШОЇ КОМАНДИ
продуктивність
праці
задоволеності клієнтів
Дослідження Інституту Геллапа, у якому брали участь 49 928 бізнесів і підрозділів компаній, 1,4 млн співробітників, 49 галузей у 34 країнах, виявило, що в компаніях із вищим рівнем залученості співробітників:
Зареєструйтесь прямо зараз і отримайте бонус
PDF-файл «ТОП-10 помилок, що руйнують залученість персоналу»
ЗАЛУЧЕНІСТЬ - ЦЕ НЕ ХАРАКТЕРИСТИКА І НЕ ЯКІСТЬ
ОКРЕМОГО СПІВРОБІТНИКА
РІВЕНЬ ЗАЛУЧЕНОСТІ ПЕРСОНАЛУ - ЦЕ РЕЗУЛЬТАТ СТРАТЕГІЇ КЕРІВНИЦТВА КОМПАНІЇ
Ми зібрали воєдино найбільш фундаментальні дії, ідеї та принципи, необхідні для того, щоб повертати, посилювати та підтримувати на високому рівні залученість співробітників.
Ознаки організації з низьким рівнем залученості
Співробітники всіляко протидіють усім нововведенням та ініціативам
У компанії високий рівень плинності кадрів
Співробітники працюють від дзвінка до дзвінка
Співробітники часто зривають терміни робіт, на виробництві панує "тяганина" і "зволікання"
Якщо Вам знайомий хоча б один пункт з вище перерахованих, бронюйте місце на наш майстер-клас прямо зараз!
Керівники середньої ланки не здатні мотивувати своїх підлеглих
У разі виникнення складних ситуацій співробітник не бере на себе відповідальність, а дотримується вказівок керівника
Співробітники імітують трудову діяльність, займаються на роботі порядковими справами
Співробітники різних відділів або не спілкуються взагалі, або між ними йде війна
Співробітники збираються по "неформальних" групах і дружать один проти одного в робочий час
Ознаки організації з високим рівнем залученості співробітників:
Співробітники докладають додаткових зусиль, причому без додаткової оплати
Краще обслуговують клієнтів (це призводить до більших продажів, більших середніх чеків, більшого ступеня задоволеності клієнтів)
Покращують бізнес-процеси за рахунок більшої активності людей
Краще вирішують конфліктні ситуації, що виникають із клієнтами
Знижують собівартість продукту
Вище продуктивність праці
Співробітники краще розуміють стан справ компанії в кризу і допомагають пережити такі періоди з меншими втратами
Простіше найм та утримання співробітників
Працівники краще ваємодіють між собою
Менша плинність кадрів
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ!
Формат майстер-класу
Годинний майстер-клас, з можливістю взяти для себе максимум користі
Інформація заснована на практичному досвіді Перформії
Онлайн вебінар для перегляду з будь-якого пристрою
Формат можливих запитань / відповідей
Про компанію Перформія Україна
Сучасні технології дозволяють проходити навчання, незалежно від місцезнаходження
13 років в Україні
Більше 1400 компаній застосовують технологію Перформії щодня
Більше 3 500 000 протестованих кандидатів
Про спікера:
ОЛЕКСІЙ САМОЙЛЕНКО
Засновник та генеральний директор «ПЕРФОРМІЯ УКРАЇНА»
— За 17 років роботи створив шість різних бізнесів, які ефективно працюють і сьогодні.

— У 2009 р. заснував компанію «Перформія Україна», спеціаліст у галузі роботи з персоналом за авторською методикою.

— Експерт з питань підбору та управління персоналом, VIP-консультант. Автор понад 80 статей про підбір персоналу та мотивацію.

— Як бізнес-тренер працював з такими великими компаніями, як "Bosch", "Альфа-банк", "Левада", "Metro", "Фоззі", "SKY-Park", "Новий стиль", "Орісіл-Фарм" та ін.

Відгуки клієнтів Перформії